Kysymyksiä Kasvu Openista? Chat vastaa

Mikä Kasvupolku olisi minulle sopiva? Tämä on ollut näppituntumalla kuukauden kysytyin kysymys, johon vastaus on aina erilainen. Chatissa palvelemme jokaista käyttäjää hänen tarpeidensa mukaan ja suosittelemme juuri kyseiselle käyttäjälle sopivaa ratkaisua. Eniten kysytäänkin asioita, joihin ei ole yksiselitteistä vastausta ja johon verkkosivut eivät suoraan vastaa.

Edellä mainitun kysytyimmän kysymyksen lisäksi TOP 3 -kysymykset vastauksineen ovat:

1. Ovatko hakulomake ja sen liitteet luottamuksellisia?

Hakulomake ja sen liitteet ovat vain Kasvupolkujen tuomaristojen nähtävissä eikä näitä tietoja jaeta koskaan eteenpäin.

2. Mitä Startti- ja Kasvupaja-päivissä tapahtuu?

Näissä tapahtumissa saat tietoa Kasvu Openista sekä Kasvupoluista, ja pääset verkostoitumaan eri alueiden ja toimialojen yritysten kanssa. Kaikkien tapahtumapäivien ohjelmat löydät kunkin Kasvupolun alta.

3. En pääse paikalle Kiitoratapäiviin, haittaako se?

Vastaus: Kiitoratapäivät toimivat Kasvu Open -sparrausprosessin keskiössä, ja asiantuntijat auttavat Kasvupoluille valittuja yrityksiä näiden päivien aikana. Jos Kiitoratapäiviin ei osallistu, ei myöskään pääse mukaan sparraukseen.

Lisätietoja kysymyksissä vilahtelevista eri käsitteistä voit lukea Kasvu Open -sanastosta.

 

Chat madaltaa kynnystä kysyä Kasvu Openista

Omasta näkökulmastani chat on nopeuttanut ja helpottanut asiakaspalveluamme. Kysymyksiin on mahdollista vastata myös sellaisissa tilanteissa, joissa esimerkiksi puhelimeen vastaaminen olisi mahdotonta. Myös palvelu ja vastuu selkiytyvät, kun chattia hoitaa yksi henkilö kerrallaan.

“Chatin käyttöönotto on ollut koko tiimille opettavainen kokemus! Meille arkiset asiat ovat asettuneet aivan uuteen valoon, kun koko porukka on yhdessä joutunut miettimään vastauksia kiperimpiin kysymyksiin – niihin, joiden vastaukset ovat meille itsestäänselviä, mutta muille täyttä hepreaa.” Anna-Kaisa Talvitie, viestintäpäällikkö, Kasvu Open

Myös käyttäjien näkökulmasta asiointi on oletettavasti helpottunut, kun kynnys kysymysten esittämiselle on madaltunut. Monesti pohdin, olisivatko chatissa esitetyt kysymykset jääneet kokonaan esittämättä, jos ne olisi pitänyt hoitaa soittamalla tai sähköpostitse?

Asiat hoituvat nopeimmin chatissa

Kasvu Openin chat on auki arkisin  9.-16.00. Tässä aikaikkunassa Kasvu Open -asiat hoituvat nopeasti ja kätevästi verkossa – vastauksen saa heti! Muina aikoina voit jättää chatin kautta yhteydenottopyynnön. Käsittelemme yhteydenottopyyntöjä pääsääntöisesti arkiaamuisin ja vastaamme jokaiseen viestiin sähköpostilla tai puhelimitse.

Chatissa voit kysyä apua Kasvupolkujen valintaan, hakulomakkeen täyttämiseen, hakuprosessiin, aikatauluihin tai mihin tahansa meihin liittyviin asioihin. Myös palautteen antaminen onnistuu helposti chatin kautta!

Chat-palvelu on tarkoitettu kaikille Kasvu Openista kiinnostuneille, aina sparraukseen mukaan hakevista yrityksistä omiin asiantuntijoihimme eli Kasvu Open -mylläreihin.

Kasvu Open etusivulle