Hae PIRKANMAAN sparrausohjelmaan

Pirkanmaan Kasvupolku® on räätälöity alueen pk-yrityksille yhdessä kumppaneiden kanssa.

Pirkanmaan Kasvupolku® -sparrausohjelma on alueen yrityksille, jotka tavoittelevat liiketoiminnan kasvua ja kaipaavat ulkopuolista näkökulmaa siihen, miten bisneksen voi viedä seuraavalle tasolle.

Ohjelmassa kasvuyritys saa sparrausta muun muassa rahoitusosaamisen kartuttamiseen sekä yrityksen myyntiin ja markkinointiin.

Kasvupolun tavoite on sparrata jokaisen yrityksen bisnes vähintään karvan verran lähemmäksi asetettuja tavoitteita.

HAKU ON PÄÄTTYNYT.

Jokainen Kasvupolulle mukaan valittu kasvuyritys:

  • saa luottamuksellista, henkilökohtaista sparrausta liiketoimintaan
  • tapaa yrityskohtaisesti valitut 6-7 sparraajaa
  • verkostoituu alueellaan/toimialallaan ja valtakunnallisesti merkittävien kumppaneiden kanssa
  • voi halutessaan kisata Vuoden kasvuyritys -tittelistä

Kasvupolun tapahtumapäivät

  • Meet & Greet 3.5.2022
  • Ensimmäinen sparrauspäivä 25.5.2022
  • Toinen sparrauspäivä 23.8.2022, Tampere

Meet & Greet sekä ensimmäinen sparrauspäivä ovat digitaalisia tapahtumia.

Sparraus on maksutonta kaikille mukaan valituille yrityksille.


PIRKANMAAN KASVUPOLUN TUOMARISTO

  • Krista Riekki, Talenom
  • Riku Immonen, Pirkanmaan TE-toimisto
  • Niina Immonen, Business Tampere
  • Essi Ojala, Nordea

Kasvupolulle valitaan 15 kasvuyritystä. Kasvupolun tuomaristo käy läpi sparrausohjelmaan tulleet hakemukset ja valitsee sparrattavat yritykset hakemusten perusteella.

TUOMARISTON KRITEERIT

Yrityksen toimialalle tai iälle ei ole kriteerejä, mutta yrityksellä toivotaan olevan kirkas yritysidea ja olemassa olevia näyttöjä liiketoiminnasta. Mukaan voivat hakea pidempään toimineet yritykset sekä startupit, jotka ovat ylittäneet Seed-vaiheen.

Hakijat arvioidaan kriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt.

Katso UKK – usein kysytyt kysymykset.


KUMPPANIT

Unikie, Jouni Salo

”Kasvupolku® on mille tahansa yhtiölle erinomainen työkalu keksiä itsensä uudelleen. Kun perustelee oman yrityksensä toimintatavat ensin itselleen, vasta sitten ne voi esittää uskottavasti myös ääneen muille.”