Ydinosaamiseni lyhyesti:

– Liiketoiminnan transformaation johtaminen, innovaatioprosessit ja arvon luonti läpi ekosysteemin
– Asiakasarvokeskeiset operointi- ja hallintamallit
– Asiakasarvon ja -kokemuksen johtaminen, brändin rakentaminen ja kaupallistaminen
– Myynnin ja asiakkuuksien johtaminen erityisesti asiantuntijaorganisaatioissa sekä ”asiantuntijasta myyjäksi” muutoksen aikaansaaminen
– Kansainvälisen kasvun rakentaminen erityisesti skaalautuvia digitaalisia liiketoimintamalleja hyödyntäen
– Tiimien coachaus sekä johtoryhmä- että operatiivisella tasolla

Saan usein positiivista palautetta kyvystäni hahmottaa nopeasti suuria kokonaisuuksia ja riippuvuuksia sekä tuoda tiimiin huippusuorituksia tukevaa draivia, selkeyttä ja innostavaa yhteistä suuntaa. Minulla on vahvat kyvykkyydet luoda strategista pitkän aikavälin suuntaa tukien sen rinnalla lyhyen aikavälin tuloksellista operatiivista tekemistä hands-on.