”Ei kukaan uskonut silloin kymmenen vuotta sitten miten sosiaalinen media muuttaa kaiken demokratiasta lähtien, eikä sitäkään kuinka vaikuttajamarkkinoinnista syntyy kokonainen toimiala. Nyt vastuullisuudessa näen ja koen tätä samaa, mutta muutoksesta ennustan vielä isompaa ja systeemisempää. Näen vastuullisuudessa sekä kokonaisen kehittyvän uuden toimialan innovaatioineen ja palveluineen, mutta myös jokaiselle yrityksille maailman saneleman pakon, sekä kilpailuedun.”, näin Hanna kuvaa näkemystään vastuullisuudesta.
Woolmanin Head of Responsibility Hanna on taustaltaan markkinointiviestinnän ja sosiaalisen median asiantuntija ja liiketoiminnan kehittäjä, kaupallistaja. Hannalla on yli 8 vuoden kokemus myös yrittäjyydestä ja matkaa takana Kasvu Openin verkostossa mukana kulkien eri rooleissa.