Olen markkinoinnin ja viestinnän monipuolinen osaaja, joka mielellään näkee markkinoinnin osana yrityksen strategiaa – ei siis vain irrallisina toimenpiteinä ja kampanjoina.
Tunnistan markkinoinnin pullonkaulat yritysten arjessa ja osaan tarjota toimiva näkökulmia tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen.
Olen luotsannut Mainossatamaa yli 20 vuotta ja päässyt sinä aikana sparraamaan sekä tekemään satojen yritysten ja organisaatioiden viestintää ja markkinointia.
Missionani on saada yritysten hallituksiin ja johtoon ymmärrys siitä, että markkinointi on investointi siinä missä uusi kone, laite tai tila. Ilman markkinointia ei synny myyntiä ja ilman myyntiä ei synny tulosta. Yksinkertaista! Paraskaan tuote ei myy itse itseään.
Lisätietoa minusta ja tekemisistäni löydät esimerkiksi Linkedinistä.