Yrittäjänä autan asiakkaitani kehittämään digitaalisia tuotteita jotka menestyvät taloudellisesti ja joita asiakkaat rakastavat. Asiakaskokemuksen kehittäminen on lähellä sydäntäni ja minulla on siitä pitkä kokemus. Digitaalisten tuotteiden kehittäminen lähtee asiakasongelman tunnistamisesta ja rajaamisesta. Kun ongelma on tarpeeksi selväpiirteinen, aletaan miettimään tuotetta ja tuotteen osa-alueita sekä testaamaan valittuja hypoteeseja. Menestyvien tuotteiden taustalla on analytiikan ja datan järkevä hyödyntäminen sekä toimiva kumppanuus IT:n kanssa.
Ennen yrittäjäksi siirtymistäni olen toiminut konsulttina sekä työsuhteessa vakuutusalalla. Olen työskennellyt useilla eri toimialoilla mutta pisimmät kokemukseni ovat rahoitus ja vakuutusaloilta sekä B2B että B2C. Asiakaskokemuksen kehittäminen (B2C), laskutukseen liittyvä asiakaskokemus (B2C) ja maksamisen alue (B2C ja B2B) ovat alueita joilla olen viime vuodet toiminut.