Olen saanut näkemystä eri kokoisten organisaatioiden myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen aina Start-up yrityksistä monikansallisiin konserneihin asti. Olen ollut mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa go to market-projekteja, joissa haetaan uusia asiakkaita uusilta markkinoilta Pohjois-Euroopassa. Olen ollut myös perustamassa tapahtuma alan Start-up yritystä.
Minulla on vankka myynnin tausta niin B2B, kuin myös B2C yrityksistä. Tämän kokemuksen, sekä myynninkoulutukseni myötä olen saanut näkemystä erilaisista myyntitiimeistä, myynninjohtamisesta ja kehittämisestä.
Nykyään työskentelen Generaxion Finlandilla Demand Developerin roolissa ja tehtävääni kuuluu ymmärtää eri alojen markkinointia ja myyntiä, sekä auttaa yrityksiä ratkaisemaan näihin liittyviä haasteita.
–
Generaxion on markkinoinnin strategiseen suunnitteluun, kehittämiseen, toteuttamiseen ja mittaamiseen erikoistunut toimisto, joka on osa pohjoismaista yli 400 henkeä työllistävää markkinointikonsernia.
Meillä on käytössä yksi Pohjois-Euroopan laajimmista palvelutarjoomista, jonka avulla pystymme auttamaan kumppaneidemme markkinointia kokonaisvaltaisesti.
Palvelemme markkinoinnin, viestinnän ja asiakashankinnan laajalla kentällä tarjoten kaiken, mitä yrityksen kasvu digitaalisessa toimintaympäristössä edellyttää.
Pystymme tunnistamaan heikkouksia jokaisesta markkinoinnin osa-alueesta, sekä ratkaista ne. Tarjoamme yhteistyötä joko projektiluonteisesti tai jatkuvana kumppanuutena, jossa yhdistämme kaikki eri markkinoinnin asiantuntijapalvelut ja ratkaisut yhdeksi kokonaispalveluksi. Yhteistyön päätavoite on moninkertaistaa yrityksenne tuotteiden ja palveluiden kysyntä.