Työn tulokset ovat mitattavissa euroina, työajan säästöinä, parantuneina asiakaskokemuksina, työntekijöiden hyvinvointina, parempana johtamisena, työnantajavetovoimana ja sujuvana yhteistyönä.

Olen asiakaslähtöisen ja vastuullisen palveluliiketoiminnan sekä työelämän kehittäjä ja uudistaja. Autan johtoa ja henkilöstöä tekemään kestäviä muutoksia: tavoitteena uudistuva liiketoiminta, työn tekemisen kehittäminen ja paremmat palvelut. Ihmislähtöisesti, ketterästi ja tehokkaasti.

• Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen
• Asiakaslähtöinen liiketoimintamalli
• Asiakasymmärrystä hallitustyöhön
• Strateginen asiakasymmärrys ja vastuullisuus liiketoiminnassa
• Asiakaslähtöistä strategiaa ja toimintaa edistävien rakenteiden, johtamisen ja toimintatapojen uudistaminen
• Asiakaslähtöisyysmuutoksen johtaminen
• Asiakaskeskeisen yrityskulttuurin rakentaminen ja systemaattinen johtaminen
• Työnantajavetovoiman ja brändin johtaminen ja kehittäminen
• Lean periaatteisiin pohjautuva työ- ja palveluprosessien kehittäminen
• Palvelukehitys, palvelumuotoilun hyödyntäminen liiketoiminnassa
• Henkilöstön osaamisen systemaattinen kehittäminen ja jatkuva oppiminen

Minulla on yli 26 vuoden kokemus kokonaisvaltaisesta toiminnan uudistamisesta erilaisten asiakkaiden ja toimialojen kanssa.