Olen kokenut markkinoinnin ammattilainen.
Osaan yhdistää myynnin ja markkinoinnin siten, että markkinoinnin onnistumista voidaan mitata myynnin kasvun kautta. Tykkään ajatella asioita aina liiketoiminta lähtöisesti ja tästä olenkin saanut todella paljon kiitosta.
Vahvuusalueet: Markkinointi- ja digi strategiat, markkinoinnin mittaaminen, mediastrategiat, digitaalinen markkinointi, viestintäsuunnittelu, projektinhallinta, neuvottelu- ja esiintymistaidot, johtajuus, kohderyhmä- ja markkina-analyysi, mediasuunnittelu, brändimarkkinointi, kuluttaja insight.
Tykkään toimia asiakasrajapinnassa, mutta olen strategisesti ajatteleva, äärimmäisen tuloshakuinen, idearikas multitaskaaja, joka liikkuu luontevasti strategisen ja operatiivisen tason välillä.
Minulla on kokemusta liiketoiminnan kehittämisestä, tuotteiden ja palveluiden kaupallistamisesta, pitkäjänteisestä brändin rakentamisesta sekä modernista markkinoinnista.
Olen työskennellyt muun muassa Fonectaa, Audin, Aurinkomatkojen, Hartwallin, Raision, LÒrealin, sekä monen muun kotimaisen, että kansainvälisen B2C sekä B2B yrityksen kanssa.
Data ja sen hyödyntäminen on minulle asioita joiden parissa työskentelen päivittäin.