Olen markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja, kehittänyt ja toteuttanut 30 vuotta markkinointia ensin eri brändiyrityksissä, sitten yrittäjäjärjestössä pk-yrittäjien parissa ja nyt yrittäjänä.
Nettisivuprojektit ja some-markkinoinnin toteutukset pienille yrityksille ovat nykyään arkipäivääni.

Päätyön ohessa olen toiminut kuusi vuotta Euroopan komission asiantuntijana Pk-instrumentti -rahoitusohjelmassa. Tänä aikana olen arvioinut ja pisteyttänyt satoja eurooppalaisten kasvuyritysten liiketoimintasuunnitelmia useilta eri toimialoilta.

Tarjoan yhteistyötä yrityksesi brändäyksen ja tavoitteellisen markkinoinnin kehittämiseen. Liikkeelle lähdetään asiakkaille merkityksellisen kilpailuedun selkeyttämisellä. Peruskysymyksiä ovat: Kuka on yrityksenne asiakas ja miksi hän on kiinnostunut juuri teidän tuotteista tai palveluista? Mitä erilaisia vaihtoehtoja hänellä on valittavanaan, ja miksi hän päätyy ostamaan juuri teiltä?

Digimarkkinointi on päivän sana, mutta sillä ei saada tuloksia, jos tätä pohjatyötä ei olla tehdä ensin kunnolla. Siinä autan teitä. Vaikuttavaa ja tuloksellista markkinointiviestintää on mahdollista alkaa rakentaa vasta sitten, kun peruskysymyksiin on löydetty kristallinkirkkaat vastaukset.