Myynnin ja markkinoinnin sparrausohjelmaan 15 yritystä

Ohjelman tuomaristo teki valinnat yritysten hakemusten perusteella, kriteereillä: markkinapotentiaali, kasvukyky, tiimi ja näytöt.

Kasvu Openin järjestämään Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolku -ohjelmaan valittiin mukaan 15 yritystä. Valitut yritykset ovat: 

  • Dashboa, Tampere
  • Elegian, Juva
  • FSM Fonel Security Marketing, Nokia
  • Mindhive, Mikkeli
  • Moneks-Siivous, Vantaa
  • Optiscan, Helsinki
  • Polku Innovations, Vantaa
  • Prönö Enterprises, Kangasala
  • Risutec, Nakkila
  • Taiqa Digital, Vantaa
  • Taitos, Turku
  • Tiketti, Helsinki
  • Tussitaikurit, Tampere
  • Young Finnish Design, Vantaa

Näiden lisäksi mukana on yksi yritys, joka ei halua nimeään julkisuuteen.

Kasvupolulle haki paljon kasvupotentiaalia omaavia yrityksiä, eikä tuomariston valinta ollut helppo. Rajoitettu määrä sparrauspaikkoja annettiin yrityksille, joiden hakemuksista ja toiminnasta kävi selvästi ilmi erottuvuustekijä, kasvusuunnitelma sekä mahdollisuudet skaalautumiseen. Tuomaristo arvosti lisäksi vastuullista toimintaa ja ymmärrystä yrityksen kilpailijoista.

Mukaan haki iso joukko mielenkiintoisia yrityksiä. Hakemusten arvioiminen oli kuin karkkikauppa – siihen jäi koukkuun, sanoo tuomariston puheenjohtaja Saara Vehoniemi Inhouse Groupilta.

Ohjelman tuomaristoon kuuluvat:

  • Saara Vehoniemi, Inhouse Group
  • Katja Asikainen, Aava & Bang
  • Mari Salovaara, Nordea

Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolku

Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolku -ohjelman kumppani on Inhouse Group.

Ohjelman kumppanit yhdessä Kasvu Openin valtakunnallisten kumppanien kanssa mahdollistavat yrityksille maksuttoman sparrauksen.

Kasvupolku-sparrauksessa yritykset saavat:

  • 6-7 yritykselle kohdistettu asiantuntijatapaamista
  • Yhdessä oppimista eri teemoista vertaisten kanssa
  • Vinkkejä pitchauksen kehittämiseen
  • Inspiraatiota ja intoa tekemiseen
  • Kontakteja ja yhteistyömahdollisuuksia kasvun tueksi

LISÄTIEDOT

Vivi Pöntiö, Kasvu Open
vivi.pontio@kasvuopen.fi
050 439 8988