Markkinoinnin, myynnin ja asiakkuuksien kehittämisessä lähden siitä, miten strategiassa ilmenee asiakaskokemus ja henkilöstökokemus. Olen yrittäjän oman sekä yrityksen henkilöstön osaamisen kehittämisen asiantuntija. Näen oppisopimuksen mahdollisuudet työvoiman saatavuuden haasteissa. Työssäni on olennaista johtamisosaamisen kasvattaminen – teemoina mm. valmentava johtajuus, erilaisten ihmisten johtaminen, tavoitteellinen johtaminen, strategian maastoutus ja muutoksessa johtaminen.
Voin sparrata kohderyhmien ja segmenttien kirkastamisessa, asiakkaiden tavoittamisessa, brändäyksessä, myynti- ja markkinointisuunnitelmissa, tuote- ja markkina-alueen kasvattamisessa, asiakaskokemuksen kehittämisessä, palvelumuotoilussa, yhteiskehittämisessä, osaamisen ja työyhteisöjen kehittämisessä sekä oppisopimusasioissa.
Kerron mielelläni lisää myös Hyria koulutus Oy:n palveluista yrittäjien ja henkilöstön osaamisen kehittämiseen sekä ratkaisuista henkilöstön rekrytointiin.