Tomi has a comprehensive background on web development, which is actually a spin off of his own startup experiment couple of years after the turn of the millennium. Currently he explores the startup scene as part of his work as a customer happiness officer at Sofokus. On a higher level his job is to build common understanding between Sofokus and their customers. So if you are wondering about customer experience and how to develop long standing, even co-operational, relationships with your customers, Tomi is your man.

Tomilla on monipuolinen tausta verkkopalvelukehityksestä, joka on itse asiassa syntynyt hänen oman startuppinsa sivutuotteena parisen vuotta vuosituhannenvaihteen jälkeen. Tänä päivänä hän kehittää asiakaskokemusta Sofokus Oy:llä Customer Happiness Officerina. Ylätasolla hän luo kaikin tavoin yhteistä ymmärrystä asiakkaiden ja Sofokuksen välillä. Eli, jos olet kiinnostunut asiakaskokemuksesta ylipäätään ja erityisesti siitä miten sitä kehitetään yhdessä asiakkaan kanssa Tomi voi varmasti auttaa sinua.