Inhouse Groupin ja Kasvu Openin yhteistyön perustana ovat yhteiset arvot ja päämäärä
Yhteistyötaivalta on Inhouse Groupin Saara Vehoniemen mukaan alusta asti määrittänyt tasavertainen yhdessä tekeminen.
Myynnin palvelutalo Inhouse Group lähti Kasvu Openin yhteistyökumppaniksi kaudella 2023. Yhteistyön mahdollisuuksia tunnusteltaessa mietittiin paljon myös sitä, miten kumppanuus sopisi Inhouse Groupin omaan strategiaan.
– Näimme, että meillä on tosi paljon yhteisiä arvoja kuten vastuullisuus ja yhteiskunnallinen vaikuttaminen. Näiden varaan oli hyvä lähteä rakentamaan yhteistyötä, Vehoniemi summaa.
Sekä Inhouse Group että Kasvu Open näkevät suurimman kasvun mahdollisuuden pk-segmentissä. Inhouse halusi myyntiyhtiönä kantaa kortensa kekoon kasvutarinoiden tunnistamisessa ja potentiaalisten kasvuyritysten auttamisessa eteenpäin.
” Meille on tärkeää edistää sellaista toimintaa, jossa tehdään työtä oikeiden asioiden äärellä.”
Yksi keskeinen etu yhteistyössä on Vehoniemen mukaan mahdollisuus oppia ja kehittää Inhousen omaa ammatillista osaamista.
– Meillä on paljon asiakkaita nimenomaan pk-segmentissä ja teemme B2B-ratkaisumyyntiä. Tässä yhteistyössä pääsemme tekemään todellisen syvän pään hyppäyksen pk-segmentin sielunmaisemaan.
Yhteisistä arvoista Vehoniemi nostaa tärkeimmäksi vastuullisuuden. Inhouse haluaa omalla toiminnallaan edistää vastuullista liiketoimintaa ja myyntiä.
– Meille on tärkeää edistää sellaista toimintaa, jossa tehdään työtä oikeiden asioiden äärellä. Eli nähdään kaikessa toiminnassa myös se laajempi perspektiivi.
Käytännön yhteistyöstä Vehoniemellä on pelkkää hyvää sanottavaa. Kasvu Openin osaaminen ja kompetenssi esimerkiksi tapahtumien järjestäjänä ja organisaatio-osaamisessa päihittää hänen mukaansa monet alan jättiläiset.
– Meillä on sellainen fiilis, että olemme samaa tiimiä ja meistä välitetään. Kasvu Open haluaa tuottaa meille lisäarvoa ja olemme vankasti yhteisellä asialla.